Salta al contingut principal

Premi d'amics blocaires.

La Marta del bloc Insta-cook i la Núria del bloc "Cuinem amb la Núria"  m'han otorgat el premi "Liebster award". Moltes gràcies !!!! Em fa molta il.lusió !!!


 


Contesto doncs a les preguntes de la Marta  i de la Núria ;-)!

1.- Un ingredient...
les espècies
2.- Una textura...
La textura dels flams, pudings....
3.- Un soroll a la cuina...
El soroll de quan es cuina un ou ferrat
4.- Una recepta que se us resisteix...
umm, les paelles, encara les puc millorar...
5.- Un restaurant...
No conec els mediàtics però tinc un bon record del Miyama Flor Baja de Madrid
6.- Un cuiner...
 Arzak
7.- Una tècnica culinària...
L'ús del forn
8.- Un llibre de cuina...
En tinc un 70 i ara mateix escollir difícil ! Però últimament consulto molt "El llibre de la família" de Ferran Adrià.
9.- La olor d'un menjar...
El pa acabat de fer ;-)
10.- El millor que heu menjat mai...
Qualsevol plat de la mama
 

1- Quan temps fa que teniu el blog?
Doncs uns 6 anys però durant 2 o 3 anys no vaig publicar
2. Que us va portar a iniciar-vos com a blogaire?
Quan vaig inagurar l'hort urbà
3- Quina és la vostra recepta preferida?
Els arrossos, el peix en general.
4- Una  "pifia" culinària de fa poc
De fa poc crec que no en tinc cap, però la primera vegada que vaig preparar peix al forn, no sabia bé com anava el forn i no es va coure. Una altra vegada vaig fer un saltat al wok inmengable. De fet mai més he fet res al wok
5-  El vostre llibre preferit de cuina

En tinc un 70 i ara mateix escollir difícil ! Però últimament consulto molt "El llibre de la família" de Ferran Adrià.
6- Un cuiner o pastisser preferit
Com a pastisser l'Ochiai
7- Qui voldrieu que cuinés per a vosaltres?
Qualsevol dels meus amics/gues
8. Ara menjaria.....
ummm, un bon esmorzar, torrades amb pa amb tomàquet,pernil, suc de taronja natural, dos cafès i un tros de pastís de poma casolà.
9. Que us agrada més, cuinar o menjar?
Menjar !!!
10. Digueu el nom d'un restaurant
No conec els mediàtics. Tinc un bon record del Miyama Flor Baja de Madrid
 
 
I els meus nominats !
 
Nominades: que heu de fer ? nominar 10 blocs amb menys de 200 seguidors i contestar unes preguntes !!!

I les meves preguntes !
 
1- Quan temps fa que teniu el blog?
2. Que us va portar a iniciar-vos com a blogaire?
3- Quina són els vostres  postres preferits?
4- Una  "pifia" culinària 
5-  El vostre llibre preferit de cuina
6- Un cuiner o pastisser preferit
7- Qui voldrieu que cuinés per a vosaltres?
8. Carn o peix ?
9. Que us agrada més, cuinar o menjar?
10. Dolç o salat ?
 
Gràcies boniques ;-) ! 
 
 

Comentaris

Laia* ha dit…
Moltes felicitats pel premi ^^ M'ha fet molta il·lusió ser un dels blogs escollits :D
Gràcies ^^
Mireia Aguado ha dit…
Hola Lina,
Gràcies pel premi, encara que porta deures incorporats que no podré fer fins més endavant amb calma (la llista d'onze blocs), però ho faré!
http://cuinantambsobres.blogspot.com.es/2013/05/el-meu-segon-i-tercer-ciberpremi.html
Una abraçada
Moltíssimes gràcies Lina per la nominació!!! Una gran abraçada!
Unknown ha dit…
Oooohhhh, moltes gràcies per atorgar-me'l també a mi!!!
Graella ha dit…
No saps la il·lusió que m'ha fet!!! Moltes gràcies.

Translate